Fit for Life | Matea Blažević
GRUPNI TRENINZI
Fit for Life grupni treninzi

Zašto odabrati grupne treninge?

Revolucija grupnih treninga javlja se početkom 80-tih kada je na aerobik scenu nastupila Jane Fonda i popularizirala grupno vježbanje za žene. Danas grupni programi vježbanja nisu više namijenjeni samo ženama, dapače, sve više muškaraca bira upravo ovu vrstu tjelovježbe. Grupni treninzi mogu biti različitog intenziteta, ovisno o tjelesnoj spremnosti i dobi vježbača, uz vodstvo trenera i nerijetko uz glazbenu podlogu.

Naš fitness centar u Rijeci u ponudi svojih grupnih treninga ima ponešto za svakoga - od funkcionalnog kružnog i kondicijskog treninga do workout programa full body workout, treninga za sagorijevanje potkožnog masnog tkiva, oblikovanje i zatezanje.

Grupni treninzi Booties&core i Abs&Gluteus su ciljano osmišljeni za podizanje i oblikovanje stražnjice te jačanje jezgre tijela. Program Shape je namijenjen poboljšanju kondicije i za sve one koji žele ubrzano otopiti masno potkožno tkiva. Grupne treninge osmišljavaju FIT FOR LIFE visoko kvalificirani treneri, a njihova energija i želja za napretkom će vas motivirati da ne odustanete i postignete svoje ciljeve.

U nastavku pročitajte detaljnije o FIT FOR LIFE grupnim treninzima i terminima održavanja.

098 998 8217


"Naši vježbači jako vole grupne treninge, ponajviše zato jer su si velika međusobna podrška i motivacija."
Matea & Ante, Fit for Life treneri



FIT FOR LIFE GRUPNI TRENINZI

• SHAPE
Trajanje programa: 60 minuta
Termini treninga:
PON-----09:30/20:00
UTO-----18:00
SRI-----09:30/20:00
ČET-----18:00
Trening za muškarce i žene (max 8 osoba)

Kombinacija intervalnog treninga visokog intenziteta i funkcionalne vještine kretanja, osmišljena kako bi razvila snagu, poboljšala kondiciju te brzo otopila potkožno masno tkivo. Uključuje širok raspon opreme poput kettlebell-a, TRX-a, konopa, guma, steppera, dumbbell-a te slam ball-a. Svaki trening je jedinstven te je popraćen glazbom koja stvara motivirajuću atmosferu. Ovaj program garantira podizanje vašeg fitnessa na višu razinu!


• FULL BODY WORKOUT (FBW)
Trajanje programa: do 60 minuta
Termini treninga:
ČET-----20:30
Trening samo za žene (max 8 osoba)

Vježbanje u današnjem vremenu je sastavni dio života, ono nam pomaže u svakodnevnim aktivnostima kako bi se što lakše mogli nositi s današnjim načinom življenja. Kroz ovaj trening prolazi se kroz sve mišićne skupine (prsa, ruke, ramena, noge, trbuh) koristeći se težinom vlastitog tijela, šipkom te po potrebi većim ili manjim utezima, zavisno o napretku vježbača.
Ova vrsta programa je prilagodljiva svim uzrastima i trenutnoj formi vježbača. Fokus programa je sagorijevanje potkožnog masnog tkiva, oblikovanje i zatezanje. Postepeno će se raditi na izdržljivosti, dobivanju snage te pravilnom oblikovanju mišića.


• ABS'N'GLUTES
Trajanje programa: do 60 minuta
Termini treninga:
UTO-----20:30
PET-----20:00
Trening samo za žene (max 8 osoba)

60 minutni trening osmišljen posebno za žene. Rezultati treninga su podignuta, zaobljena stražnjica te ravan trbuh.


• FUNKCIONALNI KRUŽNI TRENING
Trajanje programa: do 60 minuta
Termini treninga:
PON-----08:30/18:00
UTO-----08:30/18:00
SRI-----08:30/18:00
ČET-----08:30/18:00
PET-----08:30/18:00
Trening samo za muškarce i žene(max 8 osoba)

Trening snage s aerobnim djelovanjem podijeljen na stanice koje se nakon određenog broja ponavljanja izmjenjuju u krug. Svaka stanica obuhvaća određenu mišićnu skupinu. Bez puno skakanja, idealan je za topljenje potkožnog masnog tkiva i poboljšanje mišićnog tonusa te je namijenjen za početnike.


• BOOTIES AND CORE
Trajanje programa: do 60 minuta
Termini treninga:
PON-----10:00
UTO-----10:00
SRI-----10:00
ČET-----10:00
PET-----10:00
Trening samo žene(max 8 osoba)

Program treninga za sve djevojke i žene koji je esencijalan za učvršćivanje cijelog tijela i pravilno držanje. ž Vježbama za core (stabilizator tijela) u kombinaciji s vježbama za mišiće stražnjice (gluteus maximus, gluteus medius i gluteus minimus) znatno ćemo olakšati izvođenje drugih tjelesnih aktivnosti (trčanje, hodanje), a istodobno oblikovati i ojačati iste.


• CONDITIONING
Trajanje programa: do 60 minuta
Termini treninga:
PON-----19:30
UTO-----19:30
SRI-----19:30
ČET-----19:30
PET-----19:30
Trening za muškarce i žene(max 8 osoba)

Kondicijski trening je složen proces koji obuhvaća različite programe za razvoj i održavanje funkcionalnih i motoričkih sposobnosti pojedinca. Naglasak se stavlja na vježbe različitih intenziteta kojima se postiže snaga, izdržljivost, poboljšanje ravnoteže, agilnost i koordinacija. Program treninga namijenjen je naprednijim vježbačima, sportašima te rekreativcima koji žele raditi na razvijanju aerobne i anaerobne izdržljivosti.


CIJENA GRUPNIH TRENINGA

2X TJEDNO 300 kuna/mjesečno
3X TJEDNO 350 kuna/mjesečno